۱۷ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

افزایش ۱۳ درصدی تصادفات در چهارمحال و بختیاری

افزایش ۱۳ درصدی تصادفات در چهارمحال و بختیاری

شهرکرد_فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع ۲ هزار و ۲۶ فقره تصادف و افزایش ۱۳ درصدی آمار تصادفات در این استان از ابتدای سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منوچهر امان‌اللهی پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از وقوع ۴ هزار و ۶۷۱ فقره سرقت از ابتدای سال و یک هزار و ۹۰۰ فقره کشفیات خبر داد و اظهار کرد: این آمار نسبت به سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

امان الهی افزود: طی این مدت یک هزار و ۴۸ سارق دستگیر و ۱۳ باند سرقت شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۸۲۶ مراجعه به پاسگاه و ۲۱ هزار و ۶۶۶ فقره پرونده تشکیل شده است.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از وقوع ۲ هزار و ۲۶ فقره تصادف و افزایش ۱۳ درصدی در این زمینه خبر داد و عنوان داشت: متأسفانه تا این لحظه شاهد افزایش ۵۰ درصدی فوتی‌های ناشی از تصادفات هستیم و ۹۹۳ نفر در این تصادفات مصدوم شده‌اند.

وی با اشاره به ارائه ۲۰۰ هزار و ۸۹۰ فقره خدمات در حوزه راهور به مردم اذعان داشت: تا امروز ۶ هزار و ۲۹۴ فقره بازدید از واحدهای صنف صورت گرفته است که طی آن ۴ هزار و ۶۶۳ تذکر به واحدهای متخلف داده شده است، همچنین ۳۱۷ مورد اخطار و ۱۶۲ فقره پلمب صورت گرفته است.

امان‌اللهی خاطرنشان کرد: در بحث کشفیات کالای قاچاق ۹۶ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

وی به کشف ۹۰۵ کیلوگرم مواد مخدر، دستگیری یک هزار و ۴۷۸ توزیع‌کننده، قاچاقچی و معتاد و پلمب ۲۴ فقره مرکز توزیع مواد مخدر اشاره کرد و یادآور شد: از ابتدای سال ۷۳ مورد محتوای آموزشی تولید و در فضای مجازی منتشر شده است، همچنین ۵۷۶ پرونده در این فضا تشکیل شده و ۷۵۲ مورد کشفیات سایبری تا این لحظه داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از ۲۲۲ هزار و ۸۳ مورد تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و افزایش پنج درصدی در این زمینه خبر داد و اذعان داشت: همچنین ۱۰ هزار و ۱۳ مورد تماس با مرکز نظارت بر عملکرد پلیس از ابتدای سال تاکنون به ثبت رسیده است که افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 5856641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha